Välkomstmöte & hotellbesök

Välkomstmöte & hotellbesök Idag är det tisdag, vilket innebär välkomstmöte kl.10.00 för våra nyankomna gäster från norr. Denna gång från Skellefteå, härliga filurer dem dära! Mötet gick på en timme, snabbt, informativt och kul =) Hade en liten skara med mig på 8 personer, alldeles lagom. Det var jag och mina kära Regina gäster, blev lite biljettskrivande och skrivande på kartor. Nu har jag intagit plats på mitt älskade rum, tänkte skriva klart lite rapporter som måste lämnas in, räkna och sammanställa lite biljetter och pengar. Sen tänkte jag ta mig i kragen och försöka få klart min del, i vår kommande guidemanual. Men vi får se hur och när jag orkar ta tag i det=) Funderar på om jag vågar ringa och väcka julia, som är ledig idag den gottegrisen. Tänkte se om hon var sugen på att kankse ta en liten lunch med mig innan jag ska åka vidare ut till El Dahar på härliga hotellbesök. Intar plats på Empire hotell kl.16.00 och sen efter en timme tar jag mig vidare till Mirette där jag ska vara tills det att jag slutar runt kl. 19.00 Sen vad kvällen bjuder på återstår att se, funderar på något gott att äta, och kanske ta mig tid till att träffa min kära A. Nej back to work! Ha det fiint! Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0