sista dagen!

Ligger nu i min otroligt sköna säng på Regina, med Emily till höger om mig knappandes på sin laptop. Otroligt sociala är vi när vi är i samma rum! Har varit hemma i lite mer än en timme nu, då jag kom hem från Hard rock café i nya hurghada. Där jag tillsammans med Emily, Julia, Lillebror och Mariella avnjutit en mongo god middag, en som vanligt grym atmosfär. Dock hade vi oturen att få tag i den mest korkade servitören ever! ingen guacamole som sideoders! vad är detta!!?!??! Men som alltid annars får vi ganska snabbt vår vilja igenom, å mycket riktigt kommer det in en extra guacamole till oss som beställde nachos=) de ni! Efter ett par fighter med taxichaufförerna, som för övrigt numera är min kära lillebrors bästa kompisar kom vi äntligen iväg hemmåt. Effter 10min taxi resa stannade vi utanför regina då jag å Emily hoppade av. Dem andra fortsatte åt andra hållet. Som jag skrev så har lillebror och flickvännn varit på ebsök nu under en veckas tid. å inatt är det dags för dem att åka hem till ett snöigt och kallt Sverige. Så dem skulle hem och packa och chilla lite innan bussen hämta upp dem, för att köra dem till flygis! Så även jag ska ta mig till flyigs, dock med mina kära gäster från Seagull men även Regina. Sp ska jag passa på att krama hejdå till brorsan! Nu börjar batteriet på datorn att blinka rött, dags att avsluta tror jag det betyder =) Ett inlägg i morrn blir det nog allt! annars får ni hade de fiint! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0