God Jul!

God jul allihopa!!
Då har dagen alla väntat på äntligen kommit. Måste säga att det kändes galet konstigt
att vakna upp i en hotellsäng, i ett helt annat land. Dessutom med sol och värme,dagen då
det egentligen ska vara kallt och vitt utanför fönstret.

Blev väckt utav mitt trogna alarm på min mobil, dags att stiga upp och jobba.
Inte illa att jobba på julafton inte! Fick sällskap i morse utav mina små hjärtegull,
Julia och Emily. Kunde inte bli mycket bättre, dem är ju nästintill som min familj!

Hoppade i uniformen och begav mej mot mina hotellbesök, men dem varade inte allt för länge
så nu sitter jag här på kontoret, och knåpar ihop några rader så att dem där hemma blir glada!

i eftermiddag blir det julklappsutdelning hos Jasmin, ska bli kul att se vad man får för något fiint.
är ganska många klappar under granen redan =) Efter utdelningen av klapparna, ska vi bege oss mot
Café del mar, som arrangerar svensktjulbord för alla guiderna =) ska blir trevligt! Om vi har tur så får vi tom, se Kalle Ankas jul ! Inte illa det inte!

Sen innan vi kilar vidare till vår företags julfest, så ska jag kila inom
farmor och farfar och önska dem en god jul! Ritkigt mysigt att ha dem på
besök. Ska se om jag hinner fixa en liten juleklapp till dem också!

Nej nu kurrar magen, dags att äta frukost/lunch!

tjingeling på er alla!

GOD JUL!!!!

stora julkramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0