En vanlig fredag...

Efter en natt av arbete vaknade jag upp utvilad klockan 12. Måste säga att det var riktigt härligt att få sova ut ordentligt. I natt åkte lillbrorsan hem, så jag va där och vinkade av dem på flygplatsen innan dem skulle åka vidare hem. Å nu ligger jag här i min säng och tar det alldeles för lugnt, borde egentligen hoppa in i duscehen och göra mej redo för jobb. Ska möta upp dem andra på kontoret vid tretiden, så jag borde nog ta tag i detta... Sen kallar flygplatsen, då våra gära göteborgare samt stockholmare anländer. Otroligt härligt med lite nyt folk...=) Galna turister som ska fira jul i värmen, när dem för en gångs skull har fått en vit fin jul he´mma i Sverige. Fick nyss uppdateringen av Rebecca i Hbg att det är ca -4 grader och mongo mycket snö. Tro det eller ej, men jag längtar faktikst hem lite! Man kankse skulle ta sig en semester och åkia hem,men dock efter jul, så man hinner med julrean innan man åker tillbaka ner hit.. eller vad säger ni där hemma?? Nej nu börjar klockan springa iväg, snart 13.30, så jag borde göra mej i ordning... om ni inte kolla bilderna så har jag lagtupp lite nya=) ikväll blir det langos, och kanske ett möte med en speciell person =) ha de nice allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0