25 december 2009

Då var julafton över, julmaten är uppäten, julklapparna är utdelade och stressen är äntligen över.
Gårdagen firades med svenskt julbord på Café del mar, sedan fortsatte vi bort till Seagull hotel, där vi
fortsatte att fira julen. Detta gjorde vi med en härlig julfest tillsammans med alla i teamet, lekar, musik, skratt och en massa gott att smaska på.... Blev trots allt en ganska bra julafton, fast man inte var hemma i Sverige och firade med mamma, pappa och lillebror.....

Just nu sitter jag på kontoret, bara några minuter tills det att jag ska åka till flygplatsen, och hämta nya gäster som ska fira det nya året här nere i Egypten, hurghada. Efter det ska jag bege mig hemmåt, och fixa lite överrasknignar till min kära farmor som idag fyller 70år. =)

Men mer om detta senare, nu kallar flygplatsen!

ha det fint allihopa!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0