Nästan färdig packat!

Äntligen! - nästan klar med packningen för morgondagen. Blev verkligen tajt med kilona! hehe =) Men det ska nog gå bra! Nu sitter jag i köket och gör absolut ingenting! Väntar på att få tummarna ur, och ta mig ner till Kävlinge, för att säga hejdå till mina kära vänner!

Förresten, jag hittade både ett par flip flop och ett par super gulliga vita tygskor =) Center Syd, räddaren i nöden! hehe! tur att man har så nära dit upp! Sen inhandlade jag även lite knäckebröd och varma koppen! Vilket man inte kan leva utan! Det som inte finns i Spanien får man ta med sig =)

Hmmm... Försöker kontrollera att jag verkligen fått med mig allt, jag lovar jag har säkert glömt hälften av det jag ska ha med mig.... hehe men de löser sig nog, de andra tjejerna har säkerligen med sig, om något fattas!

Nej, nu får jag ta mig i kragen och driva iväg, hörs nog senare ikväll =)

Adios Amigos =)                 



Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktigt du blivit på att blogga! =)

2008-03-26 @ 21:24:05
Postat av: Cornelia

JAG TOK SAKNAR DIG. Vill ha dig hemma! LOVE! puss

2008-03-27 @ 22:36:33
URL: http://metrobloggen.se/missc
Postat av: mamma

Hej Natta! Hur har du det i värmen?Här hemma är det bara regn och blåst.Vi saknar dig.Kram mamma.

2008-03-29 @ 16:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0